Loading...
Bezár
Kutya
Macska
Kisállat
Madár
Akvarisztika
Terrarisztika

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) & tájékoztató 


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.grandopet.hu webáruháznak (a továbbiakban Webáruház), figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább feltüntetett elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A Webáruház használatához kapcsolódó olyan technikai jellegű tájékoztatásokat, részletes feltételeket, melyeket jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a Webáruház felületein elérhető további információk tartalmazzák.

A Webáruházon keresztül, elektronikus úton megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Grandopet.hu webáruházat működtető Tápfutár Zrt. nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Grandopet.hu semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ön a Webáruház használatával, megrendelésének leadásával vagy a regisztrációval elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz illetve átvételi pontra történő kiszállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek és minden gondosság ellenére lehetnek tartalmi eltérések is a szövegben melyért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Jelen szerződés 2019. március 04-től határozatlan ideig érvényes. 


I. Üzemeltető adatai:

Cég név: Tápfutár Webáruház Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban Grandopet, Grandopet.hu Webáruház)

Rövidített elnevezés: Tápfutár Webáruház Zrt.

Képviseli: Dr. Szetmár István vezérigazgató

Székhely: 1194 Budapest, Hofherr Albert utca 42.

Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Homoksor 7.

Adószám: 23460436-2-43

Közösségi adószám: HU23460436

Cégjegyzékszám: 01-10-047128

Bankszámlaszám: Unicredit Bank 10918001-00000126-02310007

E-mailcíme: info@tapfutar.hu

Telefonszáma: +36209594244

II. Magatartási Kódexre vonatkozó rendelkezés

Az üzemeltetővel kapcsolatban nincs olyan magatartási kódex, amelynek az adott szolgáltatás tekintetében aláveti magát.

III. Tárhelyre vonatkozó adatok

Az üzemeltető részére a tárhelyet biztosító szolgáltató: C-Host Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye: 1115 Budapest, Halmi utca 29. 

IV. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

IV.1. Az általános szerződési feltételekről szóló előzetes tájékoztatás 

Az ÁSZF hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az Tápfutár Webáruház Zártkörűen Működő Részvénytársaság 1194 Budapest, Hofherr Albert utca 42. továbbiakban (továbbiakban: Grandopet) és vevői közötti valamennyi, a https://tapfutar.hu online-shopon keresztül zajló megrendelésre és szállításra érvényesek.

Jelen szerződés 2019. március 04. napjától határozatlan ideig érvényes.

IV.2. Az elektronikus szerződéskötés lépéseiről való tájékoztatás

Rendelési folyamat, szerződéskötés, mennyiségi korlátozás

A Grandopet a háziállatok témakörében gazdag választékot kínál ügyfeleinek. A termékekre vagy a termék-megnevezésekre kattintva az ügyfél a termék részleteit láthatja, pl. a termék felszereltsége, mérete vagy íz változatai. A vásárolni kívánt darabszám beállításával és a bevásárló kosár szimbólumra történő kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék. A web-shopban jobb oldalon, felül található "Kosár" gombra kattintva az ügyfél egy áttekintő oldalra jut és bármikor felülvizsgálhatja, mely termékek találhatók virtuális bevásárlókosarában ill. igény esetén változtathat annak tartalmán. Ha az ügyfél be kívánja fejezni a vásárlást, a fizetési és szállítási adatok megadása után a „tovább” gombbal navigálva eljuthat a fizetésig. A már regisztrált ügyfelek itt beadhatják felhasználó nevüket és jelszavukat, hogy a korábban eltárolt információk a rendeléshez felhasználásra kerülhessenek. Alternatív módon az ügyfél facebook accountjának megadásával is beléphet, vagy új ügyfélként regisztrálva kialakíthat magának egy új accountot a Grandopet Webáruházban. A vásárlás belépés nélkül is folytatható. Ebben az esetben az ügyfélnek meg kell adnia cím-, ill. számlainformációit. A "tovább" gombra történő újabb kattintással az ügyfél eljut a rendelés utolsó előtti lépéséhez, ez pedig az "áttekintés". Itt az ügyfél egy áttekintést kap megrendeléséről a (törvényes ÁFÁ-t tartalmazó) árak megadásával együtt, valamint a szállítási szolgáltatásra vonatkozó adatokat és költségeket is láthatja. A megrendelés a "vásárlás" gombra történő kattintással kerül lezárásra. Ezáltal kötelező ajánlat jön létre.

A Grandopet.hu Webruházban kényelmesen és könnyen megtalálhatja a termékeket, amiket meg szeretne vásárolni kedvencének. Ha nem tudodja, hogy pontosan, hogy mit szeretne megrendelni a keresők és a különböző szempontok alapján történő szűrések segítségével könnyen rátalálhat a legmegfelelőbb termékekre.

Keresés kulcsszó alapján: Amennyiben tudja a keresett  termék nevét, kezdje el beírni az oldal tetején található kereső mezőbe a termék nevét. Segítünk megtalálni azzal, hogy a kereső már a beíráskor megmutatja azokat a termékeket, melyek nevében szerepel a kulcsszó. Találategyezéskor a keresőben lenyíló listából tud választani. Elképzelhető, hogy sokkal több a találat, mint amennyit a lista meg tud egyszerre jeleníteni. Ilyenkor kattintson az összes találat megtekintésére. Ha nincs találat, a nagyító ikonra kattintva nem csak a névben való egyezés szerint kapja a listát, hanem a termék leírásában is keres a rendszer.

Katalógus böngészése: Amennyiben csak böngészni kíván a termékkatalógusban, akkor a felső menüsorban az egyes állatfajtákból kiindulva tudja ezt megtenni. Itt láthatja az összes termékkategóriát, amikbe rendezve találhatók az egyes állatfajoknak kínált termékeink! Elkézpelhető, hogy egy-egy menüponthoz olyan sok alkategória tartozik, hogy egy nézetben nem látszik. Ilyenkor a megnyíló menüben lévő csúszkával tud lejjebb görgetni a menüpontok között.

Keresés termék szűkítéssel: Ha nem tudja, hogy pontosan milyen terméket szeretne, de tudja, hogy kedvence mekkora, milyen életkorú és esetleg milyen márka érdekeli Önt, akkor a menüpontok kiválasztása után a termékeket összefogó lista oldalon további szűréseket tud végrehajtani. A részletes szűrőket a terméklista bal oldali sávjában találja meg. Használja a  a Gyorsnézetet, ami nem más, mint egyszerre több terméket megjelenítő terméklista. Így nem kell minden termékoldalt egyesével végig nézni. Ezzel a funkcióval betekinthet a termék adataiba, kosárba helyezheti a termékeket anélkül, hogy elhagyná a találati lista oldalt.

A termék részletes oldalán elolvashatja a termék leírását, összetételét, használati útmutatóját, információkat kaphat a szállítási feltételekről, kedvencek közé teheti és bekapcsolhatja az árfigyelő szolgáltatást (esetleges későbbi vásárláshoz - ehhez regisztráció kell), illetve megnézheti, hogy másoknak mi volt a tapasztalata az adott termékkel kapcsolatban. 

Szerződéskötés

Az áruválaszték leírása az online shopban szemléltetési célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak. Az ügyfél azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Rendelés elküldése" gombra történő kattintással lezárja. Az ügyfél ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelésigazolás). Ez a rendelésigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását ez csak tájékoztatás a Grandopet részéről, hogy a megrendelés (ajánlat) beérkezett. A szerződés a Grandopet.hu webshop-al csak azáltal jön létre, amikor a Grandopet webshop a megrendelt termékről írásos visszaigazolást küld (megrendelés visszaigazolása) e-mailben értesítve Önt.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ön által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a Grandopet.hu Webshop legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, az esetleges szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha a Grandopet.hu Webshop által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 munkanapon belül jeleznie kell a Grandopet.hu Webshop ügyfélszolgálatánál a webáruház láblécéban található "Elérhetőségeink" menüpont valamelyikén.

Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles megvásárolni a terméket, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a Grandopet.hu Webshop-tól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. A szerződés a Grandopet.hu Webshop-al csak azáltal jön létre, amikor a GRANDOPET webshop a megrendelt termékről írásos visszaigazolást küld (megrendelés visszaigazolása) e-mailben értesítve Önt.

A Grandopet.hu Webshop fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Árak és csomagküldési díjak

Minden ár tartalmazza a törvényes ÁFÁ-t, valamint a többi árelemet, mely bárminemű csomagküldési költség nélkül értendő. Az Grandopet.hu Webshop-ban nincs minimális rendelési érték.

Szállítás

A megrendelt termékeit a szerződött partnerünk a GLS General Logistics System szállítja házhoz. Magyarországon a GLS General Logistics System-mel kötött szerződés értelmében a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. Ha a szolgáltatás késedelmbe esik a Grandopet.hu Webshop nem vállal felelősséget. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít. Magyarország egész területére szállít, egységes díjszabással. 

Szállítási díjak:


Magyarországon a budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen lettek megállapítva (40kg csomagsúlyig):
0-10 000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1490 Ft
10 000 Ft feletti termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft

Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen törékeny, vagy sérülékeny termékek esetén (30kg csomagsúlyig, a rendelési összegétől függetlenül):
Terráriumok, Akváriumok kiszállítási díja: 2900 Ft
Egyéb törékeny árú kiszállítási díja (pl. extra méretű macska Wc): 2900 Ft
Törékeny árú vásárlása esetén, minden esetben érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, a biztonságos szállítás lehetőségeiről!

A termékek kiszállítási határideje: a megrendelést követő 5 munkanap.

Tulajdonjog fenntartása

Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az az Tápfutár Zrt. tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt a Grandopet.hu Webshop beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

IV.3. A szerződés alakiságára, iktatására és utólagos hozzáférhetőségére vonatkozó előzetes tájékoztatás  

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződésre Magyarország joga irányadó.

Szolgáltató nem iktatja a szerződéseket.

IV.4. Az adatbeviteli hibák kijavításáról szóló előzetes tájékoztatás   

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

 IV.5. A szerződés nyelvéről szóló tájékoztatás

A szerződés nyelve a magyar.

IV.6. Az előzetes tájékoztatási kötelezettség a szerződés tartalmára és teljesítésére vonatkozóan

Lásd IV/2. pont alatt.

IV.7. Előzetes tájékoztatási kötelezettség a kellékszavatosság és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozóan

Garancia és szavatosság

A törvényes garanciális jogok érvényesek. Állatgyógyászati diétás eledelek alkalmazásához az állatorvos előzetes ajánlására és folyamatos felügyeletére van szükség. Az ilyen tápok etetésének időtartama alatt ellenőrzés céljából rendszeresen (félévente), a háziállat egészségi állapotának rosszabbodása esetén haladéktalanul fel kell keresni az állatorvost. Grandopet.hu Webshop semmiféle felelősséget nem vállal az állatgyógyászati diétás eledelek szakszerűtlen vagy orvosilag nem egyeztetett használatának következményeiért.

Kellékszavatosság

Ön a Grandopet.hu Webshop hibás teljesítése esetén az Tápfutár Zrt.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Tápfutár Zrt. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Tápfutár Zrt. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet (pl. kijavítás helyett kicserélést kérhet), az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Grandopet.hu Webshop adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Grandopet.hu Webshop-al. Ön közvetlenül az Tápfutár Zrt.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Grandopet.hu Webshop-ban vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Grandopet.hu Webshop csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Tápfutár Zrt. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek, mint Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (fogyasztó). A termék (ingó dolog) hibája esetén Ön, amennyiben fogyasztónak minősül – választása szerint –meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ön a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Tápfutár Zrt.) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó (Tápfutár Zrt.) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Tápfutár Zrt.) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

A szolgáltató értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik. A jótállásra az itt megjelölt kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Amennyiben a fent hivatkozott Korm.rendelet mellékletében nem szereplő és a Webáruházban megjelenített termékre vonatkozóan a szolgáltató a gyártó által biztosított jótállási időt biztosítja (szolgáltató vállalt jótállás), erről a termék leírásában a szolgáltató tájékoztatást ad.

Szavatossági igények érvényesítése

Szavatossági igényeit Ön az alábbi címen érvényesítheti:

Üzemeltető neve: Tápfutár Zrt.

Címe: 1194 Budapest, Hofherr Albert u. 42.

E-mailcíme: info@tapfutar.hu.

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a szolgáltató nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.

IV.8. Előzetes tájékoztatási kötelezettség panaszkezelésre és vitarendezési mechanizmusra vonatkozóan

Vásárlói panasz kezelése

A vásárló a Webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát.

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím megegyezik a szolgáltató címével:

Üzemeltető neve: Tápfutár Zrt.

Címe: 1194 Budapest, Hofherr Albert u. 42.

E-mailcíme: info@tapfutar.hu.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt vásárlónak átadja, b) telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot szolgáltató a vásárlóval köteles közölni.

A szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a vásárlóhoz eljusson.

Ha a panaszt a szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szolgáltató köteles 5 évig megőrizni.

IV.9. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a szolgáltató és vásárló között esetlegesen fennálló jogvita szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára: 

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a békéltető testületeknél. 

Békéltető testületek elérhetősége: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

A szolgáltatót a békéltetői eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

IV.10. Egyéb tájékoztatási kötelezettség

Adatvédelem

A Grandopet.hu webshop komolyan veszi ügyfelei adatainak védelmét. Erről külön rendelkezik az Adatvédelmi szabályzat, mely az ÁSZF része.

Általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

A Grandopet.hu Webshop az árváltozás és az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. Az esetleges változások a webáruházban való megjelenéstől számítva lépnek életbe, és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.

A Grandopet.hu Webshop jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Online vitarendezési platform

Ha a vásárlónak problémája támadt olyan áruval vagy szolgáltatással, amelyet online vásárolt, https://ec.europa.eu/odr weboldalon keresztül panaszt tehet online módon a weboldalon meghatározottak szerint.

Panaszát független vitarendezési testület vizsgálja ki. Célja, hogy segítsen a fogyasztónak és kereskedőnek a vitáik bíróságon kívüli rendezésében. A viták békés rendezése általában gyorsabb és olcsóbb annál, mint ha bírósághoz kellene fordulni.

Egyéb rendelkezések

A GRANDOPET webshop fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

IV.11. Az elállási és felmondási jog

Elállási jog

Minden fogyasztó 14 napos elállási joggal rendelkezik. Fogyasztónak tekintendő minden természetes személy, aki olyan célból köt jogügyletet, amely sem vállalkozói, sem önálló tevékenységéhez nem köthető. Az elállási joghoz és annak gyakorlásához a következő szabályozások az irányadók. További, elállással kapcsolatos kérdések esetén a vevő a Grandopet.hu Webshop ügyfélszolgálatához fordulhat. Önnek 14 napon belül joga van indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy birtokba veszi az árukat és az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le. Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán, elektronikusan az Elérhetőségek menüből elküldve) értesítenie kell bennünket. (Tápfutár Zrt. Levelezési cím: 1194. Budapest Hofherr Alber 42.) Az elállási határidő betartása céljából elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt elküldi az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.

A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. 

Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy az alábbi címen leadni:

Üzemeltető neve: Tápfutár Zrt.

Címe: 1194 Budapest, Hofherr Albert u. 42.

Ön akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat. Az áruk visszaküldésének költségeit mi viseljük. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

Elállási jog alóli kivételek

Az elállási jog nem előírt az alábbiakra vonatkozóan: A fogyasztó által megadott jellemzőknek megfelelően elkészített vagy egyértelműen a fogyasztó személyére szabott áruk értékesítése esetében romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző áruk értékesítése esetében olyan lezárt csomagolású áruk értékesítése esetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás szállítást követő felbontása után nem küldhetők vissza olyan áruk értékesítése esetében, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően szétválaszthatatlanul keverednek más termékekkel.

Elállási / Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

IV.11. Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke 

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);  − az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggı szolgáltatások egyes kérdéseirıl szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);  − a fogyasztóvédelemrıl szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);  − a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzıdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;  − a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)  − az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezı jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  − a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.  − a fogyasztói jogviták online rendezésérıl, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet 

Fizetési módok

Az áru kifizetése utánvét esetén (előre utalás, készpénz vagy bankkártya) és áruházi személyes átvétellel, azonnali fizetéssel (készpénz vagy bankkártya) vagy előreutalással történhet. A Grandopet Webp fenntartja magának a jogot, hogy egyedi esetben vagy az ügyfél által kiválasztott szállítási mód függvényében csak bizonyos fizetési módokat fogadjon el.

Utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet.

Kuponok

Kupon beváltásakor figyelembe kell venni a specifikusan érvényes beváltási feltételeket, úgy mint minimum rendelési mennyiség, érvényesség, stb. A kuponokon megtalálhatók a megfelelő információk. Vásárlásonként csak egy kupont lehet beváltani ill. egy rendeléshez/ügyfélhez kötődő kedvezményt lehet igénybe venni. A kuponok készpénzre váltására ill. korábbi rendelésekre vonatkozó, utólagos elszámolására nincs mód. A kuponok eladása nem engedélyezett.

Vásárlói pontok

Minden megvásárolt termék után pontokat írunk jóvá minden regisztrált vásárlónknak. A pontokat folyamatosan lehet gyűjteni és későbbi vásárlásoknál kedvezményre fel lehet használni.

A pontokat a rendelés feladása során válthatja be. Miután kiválasztotta a fizetési módot, az ellenőrzés oldalon található a pontok beváltása.

Tudnivalók a pontokkal kapcsolatban:

Kizárólag a Grandopet.hu Webshop-ban leadott megrendelés után jár pont

Egy rendeléshez tartozó pontok akkor lesz rögzítve, ha a termékek át lettek véve és a számla ki van egyenlítve.

Minden megszerzett pont a jóváírástól számítva rendelkezésre áll 12 hónapig.

Minden megrendeléskor (kivéve ahol pontot vásárol le), 200 Ft-onként 1 pontot írunk jóvá a számláján, amely a vásárlás kiegyenlítését követően felhasználhatóvá válik. A Grandopet.hu fiókba történő belépéssel nyomon tudja követni a pontszámait. A Grandopet.hu Webáruház törzsvásárlói programjának csak regisztrált felhasználók lehetnek a tagjai.

Hogyan is működik a pontrendszer? Nézzünk erre egy példát!

10 000 Ft értékű vásárlás esetén, miután kiegyenlítette az összeget, kap 50 pontot. Mikor legközelebb nálunk vásárol már 50 ponttal a számláján vághat bele a böngészésbe. Azaz, ha levásárolja ezt a pontot, akkor ennyivel kevesebbe fog kerülni a második vásárlása(pl: másodjára  1000 Ft.-ért vásárol és úgy dönt, hogy beváltja a pontjait is, ami akkor 50 pont. Akkor 1000-50= 950 forintot kell fizetnie). Ha azonban úgy dönt, hogy nem használja fel pontjait, akkor gyűjthet tovább és esetleg már egy nagyobb pontmennyiségnél, akár ingyen is vásárolhat nálunk.

 
A termék megrendelését követően dönthet arról is, hogy felhasználja-e pontjait a fizetéskor, azaz szeretne kedvezményesen vásárolni, vagy tovább szeretné gyűjteni azokat. Ennek értelmében, ha adott vásárlásnál beváltja a pontjait, akkor arra a vásárlásra nem írunk jóvá pontot, mivel az már dupla kedvezmény lenne. Tehát ha valaki vásárol 10 000 forintért és van már 200 pontja, akkor eldöntheti, hogy levásárolja-e a pontjait, azaz csak 9800-at fizet ebben a példában, vagy felíratja a 10 000 ezer után járó 50 pontot és a következő vásárlásnál már 250 ponttal indul.
 
A pontok másra nem ruházhatóak át, valamint nem válthatóak készpénzre!
 
A regisztráció időpontjától kezdve összegyűjtött pontok elévülnek, ha három hónapon belül egyszer sem  lép be a Grandopet.hu Webáruházba! Ezért látogasson el hozzánk minden hónapban legalább egyszer!
 
A pontokkal történő vásárlás esetén egy pont egy forintot ér. 

V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A grandopet.hu Webáruház fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a webáruházat más domainnév alá helyezze át.

A vásárló a rendelés leadásával egyetért azzal, hogy a megvásárolt termékről személyes értékelést adhat le, automatikus emailben kiküldött linken keresztül.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019. március 04.

További kérdése esetén forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz!