Loading...
Ingyenes házhozszállítás

Az AutoShip funkció

...és amit az AutoShip funkcióról tudni kell

Mi az az AutoShip funkció?

Az AutoShip funkció webáruházunkban egy olyan lehetőség, mellyel vásárláskor automatikus emlékeztetőt állíthatsz be, hogy legközelebb véletlenül se feledkezz meg kedvenced tápjának vagy vitaminjának megrendeléséről.

Ha megrendeléskor ezt funkcót is aktiválod, akkor a beállított 2, 4 vagy 8 hét múlva aktuális időpont előtt 3 nappal emlékeztető e-mailt küldünk, melyben az esedékes vásárlásról írunk majd. 

Miért jó ez Neked?

Mert, ha kéred ezt az automatikus emlékeztetőt, akkor a következő vásárláskor a választott termékhez -5% kedvezményt adunk a mindenkor aktuális árból.

Fontos:

  • A kedvezmény csak arra a termékre vonatkozik, amihez automatikus újrarendelési lehetőséget kértél.
  • Azó -5% kedvezményt a mindenkor akutális árból vonjuk le, mely a második rendeléskor eltérhet, adott esetben akár magasabb is lehet az automatikus újrarendelés funkció beállításának (azaz az első rendelés) időpontjában aktuális árától. Tehát, ha az adott termék az újrarendelés pillanatában már nem akciós, akkor a teljes árból kerül levonásra a -5% kedvezmény.
  • Ahhoz, hogy a -5% kedvezményt érvényesíteni tudd, az általunk küldött emlékeztető e-mailben szereplő linken keresztül kell megvásárolnod a terméke(ke)t.

Hogyan kell használni az AutoShip funkciót? 

  1. Amikor vásárolsz, láthatod akár a főoldalon, vagy a termékek oldalán is, hogy mely termék rendelhető újra automatikusan:

AutoShip funkció1

 

AutoShip funkció 2

2: A termékoldalon, ha egeredet a kosár ikon fölé helyezed, az alábbi kis emlékeztető ablak is megjelenik majd: 

AutoShip funkció 3

3: A kosár oldalon ez az alábbiként jelenik meg: 

(Amely termék mellett nem talál ilyen kis négyzetet, az nem újrarendelhető.)

AutoShip funkció 4

4: Amely terméket automatikus újrarendelési funkcióval szeretnéd kérni, jelöld be a termék neve előtti kis négyzetben szándékodat, valamint a kosár alján azt, hogy mennyi idő múlva lesz szükséged az új csomagra:

(Ha nem kívánod ezt a funkciót igénybevenni, csak hagyd üresen a kis jelölő négyzeteket.)

AutoShip funkció 5

5: Végezetül folytasd a vásárlást a Tovább a személyes adatokra gombra kattintva. 

Oké, de mi a kockázata?

A feliratkozással nem vállalsz semmilyen kockázatot, sem kötelességet.

Egyetlen alkalomra szól, és ha tetszik, akkor a következő alkalommal is kérheted. Ha pedig nem szimpatikus ez a lehetőség, akkor nem tömjük tovább felesleges levelekkel postafiókját. Így mindenki jól jár!

Tehát, ha vásárolsz a Grandopet Webáruházból egy tápot és kérsz hozzá 2 héttel későbbre egy emlékeztetőt, akkor ezt megküldjük neked a vásárlástól számítva 11 nap múlva, azaz a két héttel későbbi időpont előtt 3 nappal. Az emlékeztetőbe teszünk egy linket az általad választott termékkel, melyhez automatikusan -5% kedvezményt adunk. Ha arról a linkről vásárolsz, akkor megkapod az igért kedvezményt, más esetben azonban nem. Ráadásul, ha újra beállítod az AutoShipet, akkor 2 hét múlva megint küldjük az email. De ha nem, akkor ez a buli eddig tartott. Nem kell tartanod attól, hogy 2 hetente ezzel fogunk zaklatni az üzeneteinkkel.

Gyakran ismételt kérdések

1: Mikor is kapom az első -5%-os kedvezményt? Az első vásárláskor, amikor az AutoShipet beállítom?

Nem. Az első vásárláskor még nem adunk -5% kedvezményt, hiszen akkor mi értelme lenne ennek az egésznek? A kedvezményt akkor adjuk, ha az emlékeztető e-mailünkben lévő linkre kattintva rendeled meg a következő alkalommal a terméket.

2: Honnan tudom, hogy mennyi lesz a -5%-kal csökkentett ár?

Nos, ezt elsőre mi sem tudjuk pontosan, mert ezt a kedvezményt mindig az AutoShip emlékeztető időpontjában adjuk hozzá a termékhez, az akkor aktuális árhoz. Így, ha az adott termék nem akciós, akkor a teljes árból kerül levonásra a -5% kedvezmény. Ezt pedig az emlékeztető e-mailben lévő linkre kattintva találod majd.

3: A kedvezmény a teljes vásárlásra lesz érvényes?

Nem. A -5%-os kedvezményt csak azon termékekhez adjuk, melyekre az AutoShip funkciót kérted. Vagyis, ha a következő megrendeléskor a linkre kattintva megrendeled a kívánt termékeket, de még választasz hozzá néhány újat is, akkor a kedvezményt nem a vásárlás végösszegéből, hanem a korábban AutoShip funkcióval ellátott termékek árából adjuk.

4: Miért nem látom az első alkalommal a kedvezményt a kosár oldalon, amikor kérem ezt a lehetőséget?

Azért, mert az első alkalommal még nem jár ez a kedvezmény, csak akkor, amikor az emlékeztetőnkben megküldjük a termék újrarendeléséhez szükséges linket. Erre a linkre kattintva már ott lesz az a csinos -5%.

5: Ha most akciósan vettem egy terméket, akkor ebből az árból kapom majd következő alkalommal a kedvezményt?

Nem. A kedvezményt a mindenkor aktuális árból vonjuk le, így ha a következő alkalommal már nem akciós a termék, akkor a teljes árból kerül levonásra a -5%.

6: Bármilyen termékre kérhetem ezt az AutoShip funkciót?

A funkció csak állateledelekre, vitaminokra és étrendkiegészítőkre vonatkozik.

 Vissza a főoldalra 

Az újra rendelés gyakoriságát a kosár megjelenítése után tudod megadni a kiválasztott termék esetében.