Loading...
ingyen-szallitunk2

Az AutoShip funkció

...és amit az AutoShip funkcióról tudni kell

Mi az az AutoShip funkció?

Az AutoShip funkció webáruházunkban egy olyan lehetőség, mellyel vásárlásakor automatikus emlékeztetőt állíthat be, hogy legközelebb ne feledkezzen meg kedvence tápjának vagy vitaminjának megrendeléséről.

Ha Ön megrendeléskor ezt funkcót is aktiválja, akkor a beállított 2, 4 vagy 8 hét múlva aktuális időpont előtt 3 nappal emlékeztető e-mailt küldünk, melyben az esedékes vásárlásról írunk majd. 

Miért jó ez Önnek?

Mert, ha kéri ezt az automatikus emlékeztetőt, akkor a következő vásárláskor a választott termékhez 5% kedvezményt adunk a mindenkor aktuális árból.

Fontos:

  • A kedvezmény csak arra a termékre vonatkozik, amihez automatikus újrarendelési lehetőséget kérte.
  • Az 5% kedvezményt a mindenkor akutális árból vonjuk le, mely a második rendeléskor eltérhet, adott esetben akár magasabb is lehet az automatikus újrarendelés funkció beállításának (azaz az első rendelés) időpontjában aktuális árától. Tehát, ha az adott termék az újrarendelés pillanatában már nem akciós, akkor a teljes árból kerül levonásra az 5% kedvezmény.
  • Ahhoz, hogy az 5% kedvezményt érvényesíteni tudja, az általunk küldött emlékeztető e-mailben szereplő linken keresztül kell megvásárolnia a terméket.

Hogyan kell használni az AutoShip funkciót? 

  1. Amikor Ön vásárol, láthatja akár a főoldalon, vagy a termékek oldalán is, hogy mely termék rendelhető újra automatikusan:

AutoShip funkció1

 

AutoShip funkció 2

2: A termékoldalon, ha egerét a kosár ikon fölé helyezi, az alábbi kis emlékeztető ablak is megjelenik majd: 

AutoShip funkció 3

3: A kosár oldalon ez az alábbiként jelenik meg: 

(Amely termék mellett nem talál ilyen kis négyzetet, az nem újrarendelhető.)

AutoShip funkció 4

4: Amely terméket automatikus újrarendelési funkcióval szeretné kérni, jelölje be termék neve előtti kis négyzetben szándékát, valamint a kosár alján azt, hogy mennyi idő múlva lesz szüksége az új csomagra:

(Ha nem kívánja ezt a funkciót igénybevenni, csak hagyja üresen a kis jelölő négyzeteket.)

AutoShip funkció 5

5: Végezetül folytassa a vásárlást a Tovább a személyes adatokra gombra kattintva. 

Oké, de mi a kockázata?

A feliratkozással Ön nem vállal semmilyen kockázatot, sem kötelességet.

Egyetlen alkalomra szól, és ha tetszik, akkor a következő alkalommal is kérheti. Ha pedig nem szimpatikus ez a lehetőség, akkor nem tömjük tovább felesleges levelekkel postafiókját. Így mindenki jól jár!

Tehát, ha Ön vesz tőlünk, a Grandopet Webáruházból egy tápot és kér hozzá 2 héttel későbbre egy emlékeztetőt, akkor ezt megküldjük Önnek a vásárlástól számítva 11 nap múlva, azaz a két héttel későbbi időpont előtt 3 nappal. Az emlékeztetőbe teszünk egy linket az Ön által választott termékkel, melyhez automatikusan 5% kedvezményt adunk. Ha arról a linkről vásárol, akkor megkapja az igért kedvezményt, más esetben azonban nem. Ráadásul, ha újra beállítja az AutoShipet, akkor 2 hét múlva megint küldjük az email. De ha nem, akkor ez a buli eddig tartott. Nem kell tartania attól, hogy 2 hetente ezzel fogjuk Önt zaklatni.

Gyakran ismételt kérdések

1: Mikor is kapom az első 5%-os kedvezményt? Az első vásárláskor, amikor az AutoShipet beállítom?

Nem. Az első vásárláskor még nem adunk 5% kedvezményt, hiszen akkor mi értelme lenne ennek az egésznek? A kedvezményt akkor adjuk, ha az emlékeztető e-mailünkben lévő linkre kattintva vásárolja meg a következő alkalommal a terméket.

2: Honnan tudom, hogy mennyi lesz az 5%-kal csökkentett ár?

Nos, ezt elsőre mi sem tudjuk pontosan, mert ezt a kedvezményt mindig az AutoShip emlékeztető időpontjában adjuk hozzá a termékhez, az akkor aktuális árhoz. Így, ha az adott termék nem akciós, akkor a teljes árból kerül levonásra az 5% kedvezmény. Ezt a kedvezményt pedig az emlékeztető e-mailben lévő linkre kattintva találja majd.

3: A kedvezmény a teljes vásárlásra lesz érvényes?

Nem. Az 5%-os kedvezményt csak azon termékekhez adjuk, melyekre az AutoShip funkciót kérte. Vagyis, ha Ön a következő megrendeléskor a linkre kattintva megvásárolja a kívánt termékeket, de még választ hozzá néhány újat is, akkor a kedvezményt nem a vásárlás végösszegéből, hanem a korábban AutoShip funkcióval ellátott termékek árából adjuk.

4: Miért nem látom az első alkalommal a kedvezményt a kosár oldalon, amikor kérem ezt a lehetőséget?

Azért, mert az első alkalommal még nem jár ez a kedvezmény, csak akkor, amikor az emlékeztetőnkben megküldjük a termék újrarendeléséhez szükséges linket. Erre a linkre kattintva már ott lesz az a csinos -5%.

5: Ha most akciósan vettem egy terméket, akkor ebből az árból kapom majd következő alkalommal a kedvezményt?

Nem. A kedvezményt a mindenkor aktuális árból vonjuk le, így ha a következő alkalommal már nem akciós a termék, akkor a teljes árból kerül levonásra az 5%.

6: Bármilyen termékre kérhetem ezt az AutoShip funkciót?

A funkció csak állateledelekre, vitaminokra és étrendkiegészítőkre vonatkozik.

 Vissza a főoldalra 

az újrarendelés gyakoriságát a kosár oldalon tudja megadni a kiválasztott termékek esetében